فال حافظ

فال حافظ

فال حافظ

فال حافظ

فال حافظ اندروید,فال حافظ اندروید رایگان,فال حافظ آندروید,فال حافظ android,فال حافظ موبایل اندروید,فال حافظ صوتی اندروید,فال حافظ گویا اندروید,دانلود فال حافظ اندروید با تفسیر,فال حافظ سخنگو اندروید,فال حافظ گوشی اندروید,فال حافظ عاشقانه با معنی,فال حافظ برای اندروید,فال حافظ برای اندروید رایگان,فال حافظ برای گوشی اندروید,دانلودبرنامه فال حافظ برای اندروید,دانلود فال حافظ برای اندروید 4,فال حافظ گویا برای اندروید,فال حافظ سخنگو برای اندروید,فال حافظ کامل برای اندروید,دانلود فال حافظ برای اندروید با معنی,دانلود فال حافظ برای اندروید 2.2,فال حافظ ناطق با معنی,فال حافظ ازدواج,فال حافظ برای ازدواج,فال حافظ درباره ازدواج,فال حافظ جهت ازدواج,فال حافظ و ازدواج,فال حافظ برا ازدواج,فال حافظ درمورد ازدواج,گرفتن فال حافظ ازدواج,فال حافظ طالع بینی ازدواج,فال حافظ به نیت ازدواج,فال حافظ دوست,فال حافظ دوست کام,فال حافظ دوستان,فال حافظ دوستی,فال دوستی حافظ,فال حافظ یک دوست,فال حافظ ای دوست,فال حافظ برای دوست داشتن,فال حافظ یه دوست,فال حافظ 1 دوست دات کام,فال حافظ ناطق با معنی,فال حافظ ناطق,فال حافظ ناطق سایت پیچک,فال حافظ ناطق دار,فال حافظ ناطق پ چک,نرم افزار فال حافظ ناطق,دانلود فال حافظ ناطق برای کامپیوتر,دانلود فال حافظ ناطق برای اندروید,کد فال حافظ ناطق,دانلود فال حافظ ناطق برای موبایل,فال حافظ عاشقانه با معنی,فال حافظ عاشقانه,فال حافظ عاشقی,فال حافظ عاشقی,فال حافظ عاشقان,فال حافظ با تفسیر عاشقانه,فال های عاشقانه حافظ,فال حافظ عاشق,فال حافظ بیتوته,فال حافظ شیرازی بیتوته

کلمات کلیدی

درمان سر سیاه با نخود فرنگی

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۳۸ ق.ظ

درمان سر سیاه با نخود فرنگی

نخود فرنگی تبدیل به یکی از مواد مورد استفاده در جهان شده است که دارای خواص عالی آن است. یکی از مزایای اول آن، اثر لایه برداری قوی است که سلول های مرده و سیاه پوست را از بین می برد. نخود پوست را روشن می کند و رنگ آن را لمس می کند.
سر سیاه با شکر را درمان کنید
گاهی اوقات همه چیزهایی که نیاز دارید، اصلاح مناسب با مرطوب کردن پوست است. لمینیت بسیار مهم است و سلولهای مرده و لایه های اضافی را از بین می برد، زیرا این سلول های مرده می توانند منافذ پوست را مسدود کنند و باعث آکنه، تورم صورت و شکوفه سیاه پوست شوند. لمینیت نیز ظاهر جریان خون را بهبود می بخشد، همچنین اشتها و نرمی پوست را بهبود می بخشد. اگر ممکن است از روغن جوزوبا استفاده کنید زیرا به نظر می رسد که چربی بدن خود را داشته باشید، اگر روغن جوزوبا را نداشته باشید می توانید از روغن انگور، روغن زیتون یا روغن بادام شیرین استفاده کنید. اقلام مورد نیاز: یک لیوان شکر سفید یا قهوه ای، 4 قاشق غذاخوری روغن ججوبه، شیشه ای، برخی عطر (اختیاری). دستورالعمل: مخلوط 4 قاشق غذاخوری روغن با یک فنجان قند خوب. اگر دوست دارید، چند قطره عطر را اضافه کنید. این مخلوط را در یک ظرف شیشه ای در یک محل سرد و تاریک نگه دارید تا میزان احتباس روغن افزایش یابد. قبل از استفاده از هم بزنید، سپس صورت را مرطوب کنید و قاشق این لاک را به نوک انگشتان خود برسانید و به آرامی با حرکات صورت روی صورت ماساژ دهید. بعد از آن صورت را بشویید و مرطوب کنید. این را بیش از 2 یا 3 بار در هفته تکرار نکنید، در غیر این صورت خشکی و حساسیت پوست را ایجاد می کند.
درمان از آب پیاز سرخ شده
- اسیدیته آب پیاز عالی است برای از بین بردن جوش از چهره شما. پیاز طبیعی خود را به صورت خود جابجا می کنند و خواص بالایی دارند. یک لامپ را بردارید، آن را بشورید، سپس آن را با یک پارچه پنبه بر روی صورت خود بمالید.
درمان زگیل بر پوست بوسیله سوزاندن
خوردن خلط ها را باز نمی کند، اما از طریق نرم کردن سلول های مرده پوست و عضله، آنها را از منافذ حذف می کند، که باعث می شود پوست پوستی بهتر شود. مورد نیاز: کاسه بزرگ، آب و یک حوله نرم و نرم. دستورالعمل: یک کاسه را با آب گرم پر کنید و آن را کمی خنک کنید، سپس یک حوله بر روی سر خود قرار دهید و برای مدت 5 تا 10 دقیقه به بخار برسید. مراقب باشید که بیش از حد به آب جوش نزنید که چهره شما را سوزاند. پس از انکوباسیون، صورت خود را با آب گرم و حوله نرم به آرامی روی صورت خشک کنید، سپس آن را مرطوب کنید. این کار چندین بار انجام شود تا نتیجه حاصل شود. به یاد داشته باشید برای پاک کردن یا شستن پوست خود، تعادل را حفظ کنید. استفاده زیاد ماسک ها در دراز مدت سبب خشک شدن پوست می شود. ماسک ها برای منافذ پوست بسیار مفید هستند، اما یک برنامه مراقبت از پوست خوب است که بهترین راه برای جلوگیری از سوزاندن سنگ ها است.
درمان جلبک ها با هندوانه
- نود درصد مواد تشکیل دهنده آب هندوانه است و به حفظ رطوبت پوست کمک می کند. علاوه بر این، حاوی فیبر هایی است که حاوی ویتامین B، C و A هستند و برای تبخیر پوست ضروری است. این یک اثر ضد درد است که باعث کاهش التهاب ناشی از آفتاب سوختگی می شود.
درمان سرکه یونجه با سیب و نخود فرنگی
با ترکیبی از سرکه سیب و برگ نعناع می توانید یک تونر ایجاد کنید، سرکه سیب باعث از بین رفتن علل سیاه و سفید می شود و نعناع یک پوست خنک کننده و نرم کننده است. اگر ناحیه هایی در اطراف سیاه و سفید در معرض تورم یا آسیب دیدگی باشند، می تواند باعث کاهش التهاب آن شود، زیرا التهاب باعث از بین رفتن مواد موجود در پوست می شود. اقلام مورد نیاز: 3 قاشق غذاخوری سرکه سیب، 3 قاشق غذاخوری برگ نعنا، یک فنجان آب، و برخی از پنبه. دستورالعمل: برگ های نعناع و سرکه سیب را در یک کاسه مخلوط کنید و آن را یک هفته در یک محل سرد و تاریک قرار دهید. سپس یک فنجان آب اضافه کنید و آن را به مدت 6 روز در یخچال قرار دهید. ابتدا صورت خود را بشویید، سپس از پنبه برای استفاده از این تونر استفاده کنید و اجازه دهید آن را در یک شب باقی بماند (اگر پوست حساس دارید، بر روی پوست خود نشوم). صورت خود را صبح بشویید و از مرطوب کننده استفاده کنید.
درمان از جعفری سیاه سرده
- ما نباید تعجب کرد که جعفری یکی از مواد تشکیل دهنده در دستمالهای آرایشی بهداشتی است. جعفری، غنی از ویتامین C، باعث تولید کلاژن، از بین بردن لکه های پوست می شود. همچنین دارای ویتامین K است که باعث افزایش الاستیک پوست می شود. همچنین دارای خواص ضد اکسید کننده در برابر رادیکال های آزاد پوست است. این مانع توسعه آکنه بر روی پوست می شود و مانع تشکیل توده های سیاه با خواص ضد قارچ و ضد باکتری می شود.

  • رحیم رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی