فال حافظ

فال حافظ

فال حافظ

فال حافظ

فال حافظ اندروید,فال حافظ اندروید رایگان,فال حافظ آندروید,فال حافظ android,فال حافظ موبایل اندروید,فال حافظ صوتی اندروید,فال حافظ گویا اندروید,دانلود فال حافظ اندروید با تفسیر,فال حافظ سخنگو اندروید,فال حافظ گوشی اندروید,فال حافظ عاشقانه با معنی,فال حافظ برای اندروید,فال حافظ برای اندروید رایگان,فال حافظ برای گوشی اندروید,دانلودبرنامه فال حافظ برای اندروید,دانلود فال حافظ برای اندروید 4,فال حافظ گویا برای اندروید,فال حافظ سخنگو برای اندروید,فال حافظ کامل برای اندروید,دانلود فال حافظ برای اندروید با معنی,دانلود فال حافظ برای اندروید 2.2,فال حافظ ناطق با معنی,فال حافظ ازدواج,فال حافظ برای ازدواج,فال حافظ درباره ازدواج,فال حافظ جهت ازدواج,فال حافظ و ازدواج,فال حافظ برا ازدواج,فال حافظ درمورد ازدواج,گرفتن فال حافظ ازدواج,فال حافظ طالع بینی ازدواج,فال حافظ به نیت ازدواج,فال حافظ دوست,فال حافظ دوست کام,فال حافظ دوستان,فال حافظ دوستی,فال دوستی حافظ,فال حافظ یک دوست,فال حافظ ای دوست,فال حافظ برای دوست داشتن,فال حافظ یه دوست,فال حافظ 1 دوست دات کام,فال حافظ ناطق با معنی,فال حافظ ناطق,فال حافظ ناطق سایت پیچک,فال حافظ ناطق دار,فال حافظ ناطق پ چک,نرم افزار فال حافظ ناطق,دانلود فال حافظ ناطق برای کامپیوتر,دانلود فال حافظ ناطق برای اندروید,کد فال حافظ ناطق,دانلود فال حافظ ناطق برای موبایل,فال حافظ عاشقانه با معنی,فال حافظ عاشقانه,فال حافظ عاشقی,فال حافظ عاشقی,فال حافظ عاشقان,فال حافظ با تفسیر عاشقانه,فال های عاشقانه حافظ,فال حافظ عاشق,فال حافظ بیتوته,فال حافظ شیرازی بیتوته

کلمات کلیدی

تعبیر خواب دستشویی کثیف

جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۰۰ ق.ظ

تعبیر خواب دستشویی کثیف

همه چیز در مورد تعبیر خواب دستشویی رفتن شستن بچه بزرگ کثیف سفید مرده عمومی در بخش سرگرمی سایت علم سرا

خواب دیدن اینکه شما نمی توانید دستشویی را پیدا کنید یا اینکه شما در پیدا کردن دستشویی مشکل دارید، بیانگر این است که شما در رها کردن و بیان احساسات خود مشکل دارید. شما مانع از احساسات درست خود در مورد چیزی می شوید(جلوی احساساتتان را میگیرید)

تعبیرخواب دستشویی , تعبیرخواب دستشویی بچه , تعبیرخواب دستشویی کثیف , تعبیرخواب دستشویی بزرگ

حضرت امام جعفر صادق فرماید:
دیدن توالت در خواب بر پنج وجه بود:
  1. مال حرام.
  2. عیش و زندگی دنیا.
  3. خزینه (خزانه و انبار).
  4. شروع در حرام.
  5. زن خادمه و حرامخوار.
محمد بن سیرین گوید: اگر کسی ببیند که توالت و دستشویی می‌سازد به جمع آوری مال دنیا می‌پردازد و از مال و اموال خود چیزی نخواهد بخشید. برخی دیگر از معبرین دیدن توالت در خواب را به زنی جادوگر تعبیر کرده‌اند که آن زن حرام خوار و بی دین می‌باشد.
تعابیر خواب مرتبط

تعبیر خواب مدفوع

تعبیر خواب ادرار کردن

تعبیر خواب اسهال


تعبیر خواب ادرار کردن در دستشویی

محمد بن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینید که در توالت ادرار و مدفوع می‌کنید غرق در جمع کردن مال و ثروت خواهید گردید.
ابن سیرین: اگر ببینید که در چاه توالت خانه خود افتاده‌اید از مال خود خرج خواهید کرد و اگر ببیند جوری در چاه توالت بیفتد که دست و پایش بشکند تعبیرش آن است که گرفتار بلای سختی می‌گردد.
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی در توالت ادرار و مدفوع می‌کنی، یـعـنـی مال و اموال خودت را خرج می‌کنی. اسماعیل بن اشعث می‌گوید: اگر ببینی در خانۀ خودت، در جای مخصوص به این کار ادرار کرده‌ای، یـعـنـی مال و اموال را برای زن خودت خرج می‌کنی ولی عوض آن به تو برمی‌گردد، همانطور که در قرآن کریم آمده: … وَمَا اَنفَقْتُم مِّن شَیْءٍ فَهُوَ یُخْلِفُهُ وَهُوَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ _ … و آنچه که انفاق کنید او جایش را پر می‌کند، و او بهترین روزی دهندگان است (سبا-۳۹).
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی توالت می‌سازی، یـعـنـی خسیس می‌شوی و به جمع کردن پول و مال و اموال حریص خواهی شد و نمی‌خواهی چیزی از مال خودت را خرج کنی، ‌‌‌‌‌ بعضی از تعبیرگران نیز گفته‌اند: با زنی جادوگر که حرام‌خوار و بی‌دین است ازدواج خواهی کرد .
ابن سیرین می‌گوید: اگر کسی ببیند که در توالت یا چاه توالت افتاده است، یـعـنـی غرق در جمع کردن مال و اموال می‌شود، و اگر در چاه توالت خودش افتاده باشد، تعبیرش این است که مال و اموال کسی را با غصب می‌گیرد، و اگر افتاد و دست و پایش هم شکست، یـعـنـی دچار گرفتاری و بلای سختی می‌شود.
امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیرهای مستراح (توالت) عبارتند از: ۱– مال حرام ۲– زندگانی و معیشت دنیا ۳– خزانه ۴– شروع در حرام ۵– زنی خدمتکار و حرامخوار.
مؤلف کتاب بانک جامع تعبیر خواب گوید:
  • کاسه توالت می‌تواند به اندوخته‌های مالی خواب بین مربوط باشد
  • اگر کاسه توالت پر شده بود از نجاسات اندوخته‌های مالی خواب بین زیاد می‌باشد
  • اگرمستراح کاسه توالت نداشت و یا خراب بود یعنی شخص خواب بین نمی‌داند چگونه دارایی‌هایش را نگهداری کند و آنها را خرج می‌کند
  • اگر کاسه توالت تمیز وپاکیزه بود شخص اندوخته‌های مالی ندارد.

لطفا به تعبیر خواب کلمه ی ادرار کردن نگاه کنید.

تعبیر خواب دستشویی عمومی

خواب دیدن اینکه شما در دستشویی عمومی هستید بدون اینکه درو دیواری باشد یا در شرایطی اجابت مزاج می کنید که آدم های زیادی اطراف شما هستند، بیانگر این است که شما ازینکه حریم خصوصی کافی مخصوص به خود را داشته باشید، نا امید می شوید. شما همیشه دیگران و رفع نیاز هاشان را ارجح تر از خود و نیاز هاتان می دانید. در نتیجه، شما حس این را ندارید که حریم خصوصی دارید یا فضای مخصوص به خود را دارید. تعبیر دیگر این است که خواب بیانگر این است که شما با این مساله مشکل دارید که احساسات قبلی تان را رها کنید. شما می ترسید که اگر این احساسات را رها کنید، پس دیگران که اطراف شما هستند، شما را قضاوت خواهند کرد و به نقد خواهند گذاشت

تعبیر خواب مدفوع

تعبیر خواب دستشویی شستن , تعبیر خواب دستشویی مرده , تعبیر خواب دستشویی رفتن

تعبیر خواب مدفوع

مدفوع انسان چیزی است که در خواب ها بسیار دیده می شود و غالب مراجعه کنندگان به معبران در این باره سئوال می کنند و اهل تعبیر نیز فراوان در این باره حرف زده و نوشته اند. این شهرت دارد که می گویند  مدفوع در خواب پول است و به خصوص پول نقد

این تا حدودی می تواند درست باشد چون دیدن آن در خواب خوب است اما پول نیست

ابن سیرین نگاشته که دیدن  مدفوع در خواب رهایی از غم و رنج است و مجلسی رحمه الله علیه معتقد است دیدن غایط در خواب خوب است چون بیننده خواب از همه غم ها و رنج ها برهد و قرضش ادا شود.

در نفایس الفنون و عرایس العیون می خوانیم که غایط مالی است که ظن حرام بودن آن وجود دارد.  مدفوع کردن از غم رها شدن است

این گمان که  مدفوع  در خواب پول می باشد زیاد است. آنها که در خانواده ها به طور سنتی خواب تعبیر می کنند  مدفوع را پول می دانند و شهرت پول بودن آن از همین جا ریشه گرفته و جالب این که آن را پول و مال شمرده اند.

دیدن  مدفوع در خواب پول و مال نیست رهایی از غم و رنج و اندوه است و چون پول یکی از عوامل تخفیف دهنده آلام ماست تعبیر پول را به  مدفوع نسبت داده اند.

ضمنا اگر غم و رنج، از بی پولی باشد رهایی از آن با پول میسر است که می تواند  مدفوع در این جا پول باشد.

خالد بن علی بن محد العنبری

اگر کسی در خواب ببیند که در حال مدفوع کردن است و مردم نیز، به او نگاه میکنند، باید از اعمالی که مایه آبروریزی هستند به شدت بپرهیزد.
اگر کسی در خواب ببیند که در بسترش مدفوع می کند، زنش را طلاق میدهد و به بیماری درازمدتی مبتلا میگردد و اگر ببیند که بدن و لباس هایش را به مدفوع و نجاست آلوده کرد، مرتکب جرم و گناهی می شود.

کتاب سرزمین رویاها

خواب مدفوع : پول و گرایش به پوچ گرایی

مدفوع نوزاد روی تخت : امتیاز بزرگی نصیبتان می شود

مدفوع حیوانات : منفعت های بزرگ براحتی نصیب شما می شود .

هرنوع مدفوع دیگر : هدیه پرارزشی دریافت میکنید .

تعبیر خواب دستشویی

  • رحیم رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی