فال حافظ

فال حافظ

فال حافظ

فال حافظ

فال حافظ اندروید,فال حافظ اندروید رایگان,فال حافظ آندروید,فال حافظ android,فال حافظ موبایل اندروید,فال حافظ صوتی اندروید,فال حافظ گویا اندروید,دانلود فال حافظ اندروید با تفسیر,فال حافظ سخنگو اندروید,فال حافظ گوشی اندروید,فال حافظ عاشقانه با معنی,فال حافظ برای اندروید,فال حافظ برای اندروید رایگان,فال حافظ برای گوشی اندروید,دانلودبرنامه فال حافظ برای اندروید,دانلود فال حافظ برای اندروید 4,فال حافظ گویا برای اندروید,فال حافظ سخنگو برای اندروید,فال حافظ کامل برای اندروید,دانلود فال حافظ برای اندروید با معنی,دانلود فال حافظ برای اندروید 2.2,فال حافظ ناطق با معنی,فال حافظ ازدواج,فال حافظ برای ازدواج,فال حافظ درباره ازدواج,فال حافظ جهت ازدواج,فال حافظ و ازدواج,فال حافظ برا ازدواج,فال حافظ درمورد ازدواج,گرفتن فال حافظ ازدواج,فال حافظ طالع بینی ازدواج,فال حافظ به نیت ازدواج,فال حافظ دوست,فال حافظ دوست کام,فال حافظ دوستان,فال حافظ دوستی,فال دوستی حافظ,فال حافظ یک دوست,فال حافظ ای دوست,فال حافظ برای دوست داشتن,فال حافظ یه دوست,فال حافظ 1 دوست دات کام,فال حافظ ناطق با معنی,فال حافظ ناطق,فال حافظ ناطق سایت پیچک,فال حافظ ناطق دار,فال حافظ ناطق پ چک,نرم افزار فال حافظ ناطق,دانلود فال حافظ ناطق برای کامپیوتر,دانلود فال حافظ ناطق برای اندروید,کد فال حافظ ناطق,دانلود فال حافظ ناطق برای موبایل,فال حافظ عاشقانه با معنی,فال حافظ عاشقانه,فال حافظ عاشقی,فال حافظ عاشقی,فال حافظ عاشقان,فال حافظ با تفسیر عاشقانه,فال های عاشقانه حافظ,فال حافظ عاشق,فال حافظ بیتوته,فال حافظ شیرازی بیتوته

کلمات کلیدی

اشعار عاشقانه شاملو

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۴ ق.ظ

اشعار عاشقانه شاملو

اشعار عاشقانه شاملو

در این مطلب اشعار بسیار زیبا از احمد شاملو را برایتان تهیه نموده ایم.در ادامه این مطلب می توانید

گلچین اشعار عاشقانه شاملو را ملاحظه نمایید

گلچین اشعار عاشقانه شاملو

sms sher

تنها

هنگامی که خاطره ات را می بوسم

درمی یابم دیری است که مرده ام

چرا که لبان خود را از پیشانی خاطره ی تو سردتر می یابم

از پیشانی خاطره ی تو

ای یار

ای شاخه ی جدامانده ی من

گلچین اشعار عاشقانه شاملو

sms sher

میان خورشیدهای همیشه

زیبایی ی تو

لنگری ست 

خورشیدی که

از سپیده دم همه ستاره گان

بی نیازم می کند

نگاه ات

شکست ستمگری ست 

نگاهی که عریانی ی روح مرا

از مهر

جامه یی کرد

بدان سان که کنون ام

شب بی روزن هرگز

چنان نماید که کنایتی طنزآلود بوده است

و چشمان ات با من گفتند

که فردا

روز دیگری ست 

آنک چشمانی که خمیرمایه ی مهر است

وینک مهر تو:

نبردافزاری

تا با تقدیر خویش پنجه درپنجه کنم

آفتاب را در فراسوهای افق پنداشته بودم

به جز عزیمت نابهنگام ام گزیری نبود

چنین انگاشته بودم

آیدا فسخ عزیمت جاودانه بود

میان آفتاب های همیشه

زیبایی ی تو

لنگری ست 

نگاه ات و چشمان ات با من گفتند

که فردا

روز دیگری ست

گلچین اشعار عاشقانه شاملو

sms sher

اشک رازیست

لبخند رازیست

عشق رازیست

اشک آن شب لبخند عشقم بود

قصه نیستم که بگویی

نغمه نیستم که بخوانی

صدا نیستم که بشنوی

یا چیزی چنان که ببینی

یا چیزی چنان که بدانی

من درد مشترکم مرا فریاد کن

درخت با جنگل سخن میگوید

علف با صحرا

ستاره با کهکشان

و من با تو سخن میگویم

نامت را به من بگو

دستت را به من بده

حرفت را به من بگو

قلبت را به من بده

من ریشه های تو را دریافته ام

با لبانت برای همه لبها سخن گفته ام

و دستهایت با دستان من آشناست

در خلوت روشن با تو گریسته ام برای خاطر زندگان

در گورستان تاریک با تو خوانده ام زیباترین سرودها را

زیرا که مردگان این سال عاشقترین زندگان بوده اند

دستت را به من بده

دستهای تو با من آشناست

ای دیریافته با تو سخن میگویم

بسان ابر که با توفان

بسان علف که با صحرا

بسان باران که با دریا

بسان پرنده که با بهار

بسان درخت که با جنگل سخن میگوید

زیرا که من ریشه های تو را دریافته ام

زیرا که صدای من با صدای تو آشناست

گلچین اشعار عاشقانه شاملو

sms sher

عشق ما دهکده یی ست که هرگز به خواب نمی رود

نه به شبان و

نه به روز

و جنبش و شور حیات

یک دم در آن فرو نمی نشیند

هنگام آن است که دندان های تو را

در بوسه یی طولانی

چون شیری گرم

بنوشم

گلچین اشعار عاشقانه شاملو

sms sher

مرهم زخم های کهنه ام

کنج لبان توست !

بوسه نمیخواهم

چیزی بگو …

گلچین اشعار عاشقانه شاملو

 

sms sher

کاش دلتنگی نیز نام کوچکی می داشت

نام کوچکی : تا به جانش می خواندی

تا به مهر آوازش می دادی

همچو مرگ

که نام کوچک زندگی ست…

گلچین اشعار عاشقانه شاملو

sms sher

در نگاه‌ ات همه‌ی مهربانی‌هاست:

قاصدی که زندگی را خبر می‌دهد.

و در سکوت‌ات همه‌ی صداها:

فریادی که بودن را تجربه می‌کند.

گلچین اشعار عاشقانه شاملو

sms sher

کوه با نخستین سنگ‌ها آغاز می‌شود

و انسان با نخستین درد.

در من زندانی ستمگری بود

که به آواز زنجیرش خو نمی کرد-

من با نخستین نگاه تو آغاز شدم.

گلچین اشعار عاشقانه شاملو

sms sher

تو که ای؟ سرو آزاده ی من

نور چشم خدا داده من

چشم تو، جام من، باده ی من

تو امیدم، توانم، بقایم.

گلچین اشعار عاشقانه شاملو

sms sher

من ز دنیا، تو را برگزیدم

رنج بی حد بپایت کشیدم

تا شود سبز، باغ امیدم ـ

جان ز تن رفت و نیرو ز پایم .

گلچین اشعار عاشقانه شاملو

sms sher

زندگی بی تو، شوری ندارد

بی تو جانم سروری ندارد

چشم من بی تو نوری ندارد

ای جمال تو نور و ضیایم .

گلچین اشعار عاشقانه شاملو

sms sher

یادم آید یکی نیمه شب بود

در تن و جان تو سوز تب بود

جان من زین مصیبت به لب بود

شاهدم گریه ها یهایم .

  • رحیم رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی